Zachęcamy najpierw do kontaktu z nami, ponieważ z doświadczenia wiemy, że wiele problemów da się rozwiązać telefonicznie.
Każdy zakup na aurelis.pl objęty jest gwarancją satysfakcji. Masz 30 dni na zwrot bez konieczności podawania przyczyny. Ważne, aby produkt był sprawny i nieużywany. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami przed wysyłką, abyśmy mogli pomóc.
Jak dokonać zwrotu?
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej)
2. Przesyłkę dokładnie zapakuj oraz umieść w niej formularz reklamacyjny
3. Gotową do wysłania przesyłkę wyślij na podany adres zwrotu.
zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do siedziby firmy.
Przesyłki wysłane do Paczkomatu NIE BĘDĄ odbierane.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytania? Skontaktuj sie z nami!
poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00
zanim złożysz reklamację
– Zweryfikuj, czy wtyczka jest solidnie wpięta do Projektora Aurelis, a drugi koniec jest podłączony do stabilnie działającego gniazdka. – Zweryfikuj, czy w pilocie znajdują się prawidłowo włożone baterie.
Jak złozyć reklamację?
Jeśli powyższe zalecenia nie rozwiązały Twojego problemu – zachęcamy najpierw do kontaktu z nami, ponieważ z doświadczenia wiemy, że wiele problemów da się rozwiązać online. Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy kontakt@aurelis.pl – dołożymy wszelkich starań, żeby odpowiedzieć w tym samym dniu lub najbliższym dniu roboczym.
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej)
2. Przesyłkę dokładnie zapakuj oraz umieść w niej formularz reklamacyjny
3. Gotową do wysłania przesyłkę wyślij na podany adres zwrotu.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do siedziby firmy.
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Państwem.